måndag 21 november 2016

tiden går fort när man syr


Det har gått ca 2 månader sedan den senaste uppdateringen, vilket jag ber om ursäkt för. Jag har en (dålig) tendens att glömma bort saker. Hur som haver så är plagget nästa klart behöver bara göra några knapphål och montera ihop rosetterna. Tyvärr så har jag inte så många foton då alltid såg nästan likadant ut i början och i det senare stadiet är rummet allt för mörkt.

Ö:axelband/ U: rosett  

Detta menar jag med " allt ser likadant ut".  Den översta är axelbandet och den understa är en ofärdig bit av den ena rosetten. Den enda skillnaden på de färdiga bitarna är endast några små detaljer. I slutändan har man 10 olika bitar av olika längder, så det gäller verkligen att ha allt organiserat!

Med lite tur så kanske jag kan visa resten av projektet i helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar